صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

انواع روش تبلیغ در گوگل؛ چگونه و کجا از آنها استفاده کنیم؟

انواع روش تبلیغات گوگل

همه ما یک “نوع” موردعلاقه از چیزی داریم! چه یک ژانر موسیقی، یک غذای خاص یا هر چیز دیگری باشد، ما می‌دانیم که چه چیزی برای ما بهتر است. چگونه می‌توانیم سلایق، دوست‌داشتن‌ها یا بدشانسی‌های خود را درک کنیم؟اما برخی چیزها بهتر از بقیه کپی‌برداری می‌شوند. برای مثال، کپی‌برداری از هر نوع تبلیغات گوگل، بهترین استفاده از بودجه شما نخواهد بود. به همین دلیل است که ما تک‌تک انواع روش تبلیغ در گوگل را (از جمله اینکه آنها چه هستند، برای چه کسانی مناسب هستند، زیرشاخه‌ها، و مزایا و معایب آن‌ها) تجزیه‌وتحلیل کرده‌ایم تا بتوانید بدانید کدام یک برای کسب‌وکار شما بهترین است.انواع روش تبلیغ در گوگل

چند نوع مختلف از تبلیغات گوگل وجود دارد؟

یکی از مواردی که باید به‌درستی مشخص شود این است که وقتی مردم این سؤال را می‌پرسند، به‌احتمال زیاد به بررسی انواع کمپین گوگل ادز اشاره می‌کنند. 9 نوع کمپین تبلیغاتی گوگل وجود دارد و در هر کمپین تبلیغاتی تفاوتی وجود دارد که در این مقاله به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

· انواع روش تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات شبکه جستجو تبلیغات شبکه نمایش تبلیغات ویدئویی
تبلیغات خرید تبلیغات حداکثر عملکرد تبلیغات اپلیکیشن
تبلیغات دیسکاوری تبلیغات محلی تبلیغات هوشمند

 

1. کمپین‌های شبکه جستجوی گوگل

  • این نوع تبلیغات چیست: کمپین‌های جستجو به‌عنوان نوع اصلی و پیش‌فرض تبلیغات گوگل شناخته می‌شوند که در موتور جستجوی گوگل به نمایش درمی‌آید.
  • چگونه کار می‌کنند: شما برای کلمات کلیدی مرتبط با پیشنهاد خود پیشنهاد می‌دهید. زمانی که افراد چیزی مرتبط (مشابه) با آن کلمات کلیدی را در گوگل جستجو می‌کنند، تبلیغ شما در بالای صفحه نتایج نمایش داده می‌شود (با فرض برنده‌شدن تبلیغ شما در حراج تبلیغات گوگل).
  • برای چه کسانی مناسب هستند: هر کسب‌وکاری می‌تواند از این نوع کمپین تبلیغاتی گوگل استفاده کند.

انواع روش تبلیغ در گوگل 20

تبلیغات شبکه جستجو
ریسپانسیو فقط تماس پویا

 

انواع تبلیغات شبکه جستجوی گوگل

  • تبلیغات تماس:

این تبلیغات با نمایش تبلیغ یک شماره‌تلفن قابل کلیک، به‌منظور ایجاد تماس با کسب‌وکار شما هستند. اگر از این نوع تبلیغات استفاده می‌کنید حتماً از ردیابی تماس‌های خود با کمک گوگل آنالیتیکس استفاده کنید!

  • تبلیغات جستجوی پویا:

تبلیغات جستجوی پویا توسط گوگل با استفاده از اطلاعات محتوای وب‌سایت شما و توضیح کوتاهی که ارائه می‌کنید، برای شما ایجاد می‌شود. هنگامی که در نتایج جستجو، نشان داده می‌شود، آنها شبیه سایر آگهی‌های جستجو به نظر می‌رسند.

مزایا و معایب تبلیغات شبکه جستجوی گوگل
  • مزایا: راه‌اندازی آن آسان است. هدف قراردادن کاربران بر اساس کلمات کلیدی خاص به این معنی است که شما ترافیک باهدف بالاتری را جذب می‌کنید. ترافیک باهدف بالا به معنای بازگشت سرمایه بالا است. میانگین بازگشت سرمایه برای تبلیغات جستجو 200٪ است.
  • معایب: تمایل به رقابت شدید وجود دارد. تبلیغات مبتنی بر متن فرصت زیادی برای برندسازی و خلاقیت فراهم نمی‌کند. حجم کم کلمات کلیدی یا رقابت زیاد می‌تواند منجر به ترافیک کم یا گران شود.

انواع روش تبلیغ در گوگل 10

2. کمپین‌های شبکه نمایش گوگل

  • این نوع تبلیغات چیست: کمپین‌های شبکه نمایش کاملاً متفاوت از کمپین‌های شبکه جستجو هستند. به‌جای تبلیغات متنی که زمانی که شخصی به طور فعال در حال جستجوی چیزی است ظاهر می‌شود، آنها مبتنی بر تصویر هستند و در وب‌سایت‌های موجود در Google Display Network (GDN) به‌صورت غیرفعال نشان داده می‌شوند، زیرا مردم در حال مرور آنها هستند.

 

· تبلیغات شبکه نمایش
تک تصویر ریسپانسیو

 

  • چگونه کار می‌کنند: همه چیز این کمپین‌ها در مورد این است که شما تبلیغ خود را به چه کسانی و در کجا نشان می‌دهید. به‌جای هدف قراردادن کلمات کلیدی، مکان‌ها، مخاطبان و موضوعات را هدف قرار می‌دهید.
  • برای چه کسانی مناسب هستند: بزرگ‌ترین مزیت تبلیغات شبکه نمایش گوگل این است که باعث آگاهی از نام تجاری می‌شود؛ زیرا حجم بالایی از برداشت‌های مرتبط را به دست می‌آورد و افزایش آگاهی از برند منجر به نتایج بهتر با کمپین‌های دیگر شما می‌شود.

انواع روش تبلیغ در گوگل این امر به‌ویژه در صورتی مفید است که کسب‌وکار شما در یک بازار خاص قرار می‌گیرد و کمپین‌های جستجوی شما کند هستند. یک تبلیغ شبکه نمایش می‌تواند جستجوهای برند بیشتری را آغاز کند که سپس می‌تواند کمپین شبکه جستجوی شما را تقویت کند. در واقع، می‌توانید هر تبدیل غیرمستقیمی را که از یک کمپین شبکه نمایش منشأ می‌گیرد، از طریق تبدیل‌های ناشی از بازدید، ردیابی کنید.

انواع تبلیغات شبکه نمایش گوگل

در اینجا قالب‌های تبلیغاتی موجود برای تبلیغات نمایشی آمده است:

  • تبلیغات نمایش تک تصویری:

اینها تبلیغات ثابتی هستند که در آنها از طرح‌هایی که قبلاً ایجاد کرده‌اید، استفاده می‌کنید.

  • تبلیغات نمایشی ریسپانسیو (RDA): مشابه تبلیغات جستجوی ریسپانسیو، RDAها از ترکیبی از تصاویر و متن می‌چرخند تا بهترین تبلیغات ممکن را در مکان‌های مختلف ارائه دهند.

سه روش تجربی برای تست تبلیغات ریسپانسیو گوگل

مزایا و معایب تبلیغات شبکه نماانواع روش تبلیغ در گوگل یش گوگل
  • مزایا: به‌طورکلی ارزان‌تر از کمپین‌های جستجو است. تبلیغات بصری می‌تواند برای مخاطبان جدید جذاب‌تر باشد. همچنین، هزاران گزینه هدف‌گیری قابل تنظیم وجود دارد (در واقع می‌توانید کلمات کلیدی را با تبلیغات نمایشی هدف قرار دهید، اما مخاطبان و موضوعات رایج‌تر هستند).
  • معایب: حجم بیشتر نمایش‌ها می‌تواند به معنای نرخ کلیک کمتر باشد. اندازه‌گیری موفقیت آنها می‌تواند سخت باشد.

 

3. کمپین‌های ویدئویی

  • این نوع تبلیغات چیست: تبلیغات ویدئویی که می‌توانند در ویدئو یا محتوای وب‌سایت نشان داده شوند.
· تبلیغات ویدئویی
قابل رد کردن در استریم غیر قابل رد کردن در استریم
خوراک بامپر
خارج از استریم سرصفحه

 

  • چگونه کار می‌کنند: کمپین‌های ویدئویی مشابه کمپین‌های شبکه نمایش عمل می‌کنند، زیرا پیشنهاد می‌کنید ویدئوی خود را در مکان‌های خاص در یوتیوب یا در سراسر وب برای مخاطبان خاص نشان دهید. تفاوت اصلی این است که کمپین‌های ویدئویی به انواع مختلفی از قالب‌های تبلیغاتی دسترسی دارند.
  • برای چه کسانی مناسب هستند: کسب‌وکارهایی که توصیف محصول یا پیشنهادی دارند ممکن است از کمپین‌های ویدئویی بهره‌مند شوند تا بتوانند به‌جای اینکه در مورد آنها بگویند، پیشنهادی را به مخاطبان خود نشان دهند. ازآنجایی‌که عملکرد آنها مشابه کمپین‌های شبکه نمایش است، این نوع کمپین تبلیغاتی گوگل می‌تواند برای کسانی که به دنبال افزایش آگاهی از برند در بازارهای هدف خاص هستند، ایدئال باشد.

بازاریابی ویدئویی با 3 روش طلایی

انواع تبلیغات ویدئویی گوگل

انواع تبلیغات ویدئویی گوگل که می‌توانید ایجاد کنید به شرح زیر است:

  • تبلیغات درون استریم قابل رد شدن:

تبلیغات ویدئویی که قبل، در طول یا بعد از محتوای پخش شده ظاهر می‌شوند و بینندگان می‌توانند پس از 5 ثانیه از آن رد شوند.

  • تبلیغات درون استریم غیر قابل رد شدن:

تبلیغات ویدئویی که قبل، در حین یا بعد از پخش محتوای پخش شده ظاهر می‌شوند و بینندگان باید تمام تبلیغ را تماشا کنند (حداکثر 15 ثانیه).

  • تبلیغات ویدئویی درون فید:

تصویر کوچکی از ویدئوی شما با متنی که از بینندگان دعوت می‌کند برای مشاهده بیشتر کلیک کنند. این موارد در مکان‌هایی مانند نتایج جستجوی یوتیوب، در کنار ویدئوهای مرتبط یوتیوب و موارد دیگر ظاهر می‌شوند.

  • تبلیغات بامپر:

تبلیغات غیر قابل رد شدن که 6 ثانیه یا کمتر هستند و قبل، در حین یا بعد از ویدئوی دیگری پخش می‌شوند.

  • تبلیغات خارج از استریم:

تبلیغات ویدئویی فقط برای موبایل که فقط در سایت‌های پارتنر گوگل نشان داده می‌شوند – نه یوتیوب. آنها به طور خودکار برای بینندگان با صدای خاموش پخش می‌شوند تا بینندگان را دعوت کنند تا نسخه کامل را با صدای روشن تماشا کنند.

  • تبلیغات سرصفحه:

فقط به‌صورت رزرو از طریق نماینده فروش گوگل در دسترس است. این تبلیغات به‌صورت خودکار بدون صدا تا 30 ثانیه پخش می‌شوند. آنها در بالای فید صفحه اصلی یوتیوب ظاهر می‌شوند.

مزایا و معایب تبلیغات ویدئویی گوگل
  • مزایا: محتوای ویدئویی جذاب، اغواکننده است و می‌تواند از طریق احساسات، اقدام موردنظر را تحریک کند. تعداد زیادی قالب تبلیغاتی، مناقصه و گزینه‌های هدف‌گذاری وجود دارد. کمپین‌های ویدئویی بسیار قابل تنظیم هستند. همچنین، می‌تواند ارزش پیشنهادی را به نمایش بگذارد که در غیر این صورت ممکن است انتقال آن در یک تبلیغ متنی معمولی دشوار باشد.
  • معایب: ایجاد تبلیغات ویدئویی زمان و بودجه می‌گیرد. فضاهایی مانند یوتیوب بسیار رقابتی هستند.

کمپین‌های خرید گوگل

  • این نوع تبلیغات چیست: کمپین‌های خرید برای هر کسب‌وکاری که محصولات را می‌فروشد حیاتی است. آنها تبلیغات بصری هستند که در برگه‌های جستجو و خرید در گوگل مشاهده می‌کنید.

 

· کمپین‌های خرید گوگل
خرید محصول موجودی محلی
  • چگونه کار می‌کنند: این نوع کمپین تبلیغاتی گوگل از طریق فید محصولی که شما ارائه می‌کنید نمایش داده می‌شود. فیدهای خرید همه اطلاعات محصول شما را که ویژگی‌های محصول نامیده می‌شوند، در مورد محصولات شما مانند قیمت، رنگ، کمیت و موارد دیگر نگهداری می‌کنند.

گوگل تبلیغات خرید شما را ایجاد می‌کند و بر اساس جزئیات ارائه شده در فید شما انتخاب می‌کند که چه زمانی آنها را در نتایج جستجو ارائه کند. به همین دلیل، ساختار کمپین‌های خرید شما با سایر انواع کمپین متفاوت خواهد بود. به‌جای «گروه‌های آگهی»، «گروه‌های محصول» را برای جداکردن دسته‌های محصولات خواهید داشت.برای محدودکردن هدف خود ازآنجایی‌که فید محصول شما برای کلمات کلیدی شما مشترک است، به کلمات کلیدی منفی و سایر پارامترهای هدف مانند تنظیمات مکان و موارد دیگر تکیه خواهید کرد.

  • برای چه کسانی مناسب هستند: تبلیغ‌کنندگان تجارت الکترونیک که به دنبال افزایش فروش آنلاین هستند و خرده‌فروشان محلی که به دنبال افزایش ترافیک فروشگاه هستند.

انواع تبلیغات خرید گوگل

دو نوع تبلیغ گوگل برای کمپین‌های خرید شما ایجاد می‌شود:

  • تبلیغات خرید محصول:

اینها تبلیغات خرید معمولی هستند که در نتایج جستجو هنگام خرید آنلاین چیزی مشاهده می‌کنید. آنها شامل تصویری از محصول شما به همراه هرگونه اطلاعات مرتبط مانند قیمت هستند.

  • تبلیغات موجودی محلی:

اگر موجودی فروشگاه خود را به مرکز تجاری تبلیغات گوگل ارسال کنید، این تبلیغات به جستجوگران اطراف نشان داده می‌شود. این آگهی‌ها مشابه آگهی‌های «خرید محصول» هستند، اما شامل اینکه آیا کالای نشان‌داده‌شده برای تحویل در فروشگاه موجود است یا خیر، نیز است.

مزایا و معایب تبلیغات خرید گوگل
  • مزایا: تبلیغات بصری آگهی‌های خرید حاوی عکس‌های واقعی از محصولی است که می‌فروشید که جذاب‌تر از تبلیغات متنی است. تبلیغات خرید می‌توانند هم در برگه جستجوی معمولی و هم در برگه خرید ظاهر شوند. همچنین، بیش از یک آگهی خرید شما می‌تواند برای یک جستجوی کاربر مشخص نشان داده شود و در صورت مرتبط بودن، یک آگهی خرید و یک آگهی متنی می‌توانند هم‌زمان ظاهر شوند.

تبلیغات خرید به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های خاصی مانند “وضعیت موجودی”، “افت قیمت” و موارد دیگر را نشان دهید.

  • معایب: بدون هدف‌گذاری کلمه کلیدی اتفاق مناسبی نخواه افتاد، در غیر این صورت احتمالاً ترافیک نامربوطی به صفحات فرود خود خواهید دید. فید خرید شما برای ایجاد تبلیغات باکیفیت برای مصرف‌کننده مناسب باید بهینه شود. نیاز به راه‌اندازی و ادغام حساب مرکز تجاری (Merchant Center) با سایت تجارت الکترونیک شما دارد که می‌تواند درگیرکننده باشد.

کمپین‌های هوشمند گوگل

  • این تبلیغات چه هستند: کمپین‌های هوشمند، تبلیغات کاملاً خودکار در گوگل هستند.

مزایا و معایب قیمت گذاری هوشمند چیست؟

  • چگونه کار می‌کنند: کمپین‌های هوشمند توسط گوگل ایجاد و مدیریت می‌شوند، شما فقط باید برخی از اطلاعات اولیه را در طول فرایند راه‌اندازی ارائه دهید. این کمپین‌ها کسب‌وکار شما را در شبکه جستجوی گوگل، نقشه گوگل و سایر مکان‌ها مانند یوتیوب یا سایت‌های همکار تبلیغ می‌کنند.

هنگام ایجاد یک حساب تبلیغاتی، گوگل در واقع از شما می‌خواهد که یک کمپین هوشمند ایجاد کنید:اطلاعاتی مانند آدرس وب‌سایت کسب‌وکار شما، مضامین کلیدواژه ایدئال شما، و آدرس کسب‌وکار شما یا نمایه کسب‌وکار گوگل را برای ایجاد یک استراتژی سفارشی برای شما می‌خواهد. البته اشکال این است که شما لزوماً نمی‌توانید انتخاب کنید که کمپین شما دقیقاً چگونه نمایش پیدا کند.

  • برای چه کسانی مناسب هستند: تبلیغ‌کنندگانی که زمان زیادی برای مدیریت حساب تبلیغات گوگل خود ندارند، می‌توانند از این نوع کمپین کاملاً خودکار بهره ببرند، اما به‌طورکلی، استفاده از کمپین‌های هوشمند را توصیه نمی‌کنیم؛ زیرا شما کنترل زیادی بر روی آنها ندارید.

انواع کمپین‌های تبلیغات هوشمند

کمپین‌های هوشمند می‌توانند تبلیغات شبکه جستجو یا تبلیغات شبکه نمایش را درست مانند موارد ذکر شده در بالا ارائه دهند.

  • مزایا و معایب: ازآنجایی‌که گوگل این نوع کمپین را ایجاد و مدیریت می‌کند، در زمان زیادی صرفه‌جویی می‌کنید. اما عدم کنترل دستی می‌تواند به معنای آزمون و خطای زیادی در یادگیری ماشینی گوگل باشد.
مطالعه بیشتر و بررسی انواع تبلیغات متنی درگوگل
تبلیغات متنی گوگل قسمت اول
تبلیغات متنی گوگل قسمت دوم

کمپین‌های حداکثر کارایی گوگل

  • این تبلیغات چه هستند: نوع خودکار دیگری از کمپین تبلیغات گوگل، حداکثر کارایی است که تمام دارایی‌های شما را در یک حرکت برای تبلیغات مبتنی بر هدف در سراسر شبکه گوگل جمع می‌کند. این بدان معناست که تبلیغات شما می‌تواند در نتایج جستجو، در نقشه‌های گوگل، در سراسر شبکه نمایش گوگل، یوتیوب، جی‌میل و شبکه‌های دیسکاوری نمایش داده شود.

مزایای استفاده از کمپین‌های گوگل ادز

 

  • چگونه کار می‌کنند: شما به گوگل یک هدف اصلی همراه با دارایی‌ها و اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود می‌دهید، به‌طوری‌که پلتفرم بتواند تبلیغات را در همه مکان‌های موجود به طور خودکار ایجاد کند. به گوگل اجازه می‌دهید از یادگیری ماشین برای شناسایی ترکیب‌ها و مکان‌های دارایی با بهترین عملکرد استفاده کند.
  • برای چه کسانی مناسب هستند: ازآنجایی‌که حداکثر کارایی برای اینکه کار کند نیاز به تعیین هدف دارد، برای حساب‌هایی که اهداف تبدیل خاصی برای آنها از قبل تنظیم شده‌اند، بهتر است. همچنین، این نوع تبلیغات فعلاً برای مشاغل تجارت الکترونیک بهترین است (برخلاف کسب‌وکارهای اصلی)

انواع تبلیغات حداکثر کارایی

حداکثر کارایی تقریباً هر نوع تبلیغات ممکن را در همه مکان‌ها منتشر می‌کند.

  • مزایا: تنها با یک کمپین می‌توانید چندین مکان را هدف قرار دهید. می‌توانید روی محرک‌های عملکرد تمرکز کنید. آزمایش و ارزیابی همه چیز در یک مکان می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری استراتژیک سریع‌تر کمک کند.
  • معایب: به بودجه بازاریابی نیاز دارد که برخی از تبلیغ‌کنندگان ممکن است نتوانند از عهده آن برآیند. باید بتواند بخش خوبی از داده‌ها را جمع‌آوری کند تا دوره یادگیری اولیه خود را به طور کامل بهینه کند، بنابراین اگر حداقل 50 تا 100 دلار برای خرج کردن در روز ندارید، ممکن است نتوانید نتایج دلخواه خود را ببینید. این تبلیغ، از شما می‌خواهد که تعدادی دارایی از جمله متن، تصاویر، آرم‌ها، ویدئوها، فیدها، داده‌های مخاطب، اولویت‌های هدف‌گیری جغرافیایی و موارد دیگر را ارائه دهید. یک تبلیغ‌کننده کاملاً تازه‌وارد در بازی تبلیغات کلیکی ممکن است هنوز نداند که بهترین کار برای نحوه کار این کمپین‌ها چیست. برای مشاغل تولید سرنخ توصیه نمی‌شود. نیاز به درک نحوه تأثیرگذاری سایر کمپین‌های شما دارد.

 

خدمات مشتری ادستیتو مجری تبلیغات گوگل در ایران
اکانت اختصاصی گوگل ادز اکانت مدیریت شده گوگل ادز

 

کمپین‌های اپلیکیشن گوگل

  • این تبلیغات چه هستند: کمپین‌های اپ برای افزایش بارگیری یا تعامل با اپ شما هستند و می‌توانند در جستجو، Google Play، یوتیوب، شبکه جستجوی گوگل و شبکه نمایش گوگل ظاهر شوند. آنها شبیه به کمپین‌های دیگر با چند خط متن و تصویری از اپ بسته به محل قرار دارند.
  • چگونه کار می‌کنند: تبلیغات با استفاده از متن و تصاویر ارائه شده در لیست فروشگاه اپ شما ایجاد می‌شوند و شما در مورد سایر تنظیمات کمپین مانند بودجه یا مکان تصمیم می‌گیرید. گوگل اطلاعات کمپین و تنظیماتی را که ارائه می‌دهید می‌گیرد تا بداند چه زمانی تبلیغ اپ شما را به بهترین شکل برای شما ارائه کند.
  • برای چه کسانی مناسب هستند: کمپین‌های اپ فقط برای تبلیغ‌کنندگانی که دارای اپلیکیشن هستند، قابل اعمال است.

انواع کمپین‌های اپلیکیشن

سه نوع مختلف از تبلیغات کمپین اپ وجود دارد:نصب برنامه: دارای یک دکمه دانلود هستند.تعامل با برنامه: کاربران موجود اپ را به یک صفحه فرود خاص هدایت می‌کند.پیش ثبت‌نام برنامه (فقط اندروید): قبل از انتشار در Google Play برای برنامه خود مخاطب ایجاد کنید.

کمپین‌های دیسکاوری گوگل

  • این تبلیغات چه هستند: دیسکاوری یکی دیگر از انواع کمپین خودکار تبلیغات گوگل است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تبلیغات را در تمام مکان‌های فید گوگل، نشان دهند تا کشف محصولات/خدمات شما را افزایش دهند.

این مکان‌های فید شامل Gmail (فیدهای برگه تبلیغات و اجتماعی)، YouTube (فید صفحه اصلی و فید تماشای بعدی) و برنامه Google (فید Discover) است.

  • چگونه کار می‌کنند: مانند سایر کمپین‌های اجرا شده توسط گوگل، شما در مورد دارایی‌های تبلیغاتی که ارائه می‌دهید، مانند متن و تصاویر، حرفی برای گفتن دارید، اما وقتی نوبت به مدیریت مکان‌های واقعی تبلیغات شما می‌رسد، پلتفرم از همه آن‌ها برای شما مراقبت می‌کند.

 

بازاریابی هوش مصنوعی

  • برای چه کسانی مناسب هستند: اگر به دنبال دستیابی به مخاطبان جدید هستید، دیسکاوری نام بازی این کمپین است، بنابراین می‌تواند گزینه خوبی برای کسب‌وکارهایی باشد که به دنبال افزایش آگاهی از برند از طریق تبلیغات غنی از رسانه هستند.

بااین‌حال، با داشتن مخاطبان بالقوه تا 3 میلیارد، گزینه‌های نرخ‌گذاری هوشمند و اتوماسیون کامل، این نوع کمپین تبلیغات گوگل از شما می‌خواهد که پای خود را روی گاز بگذارید بدون اینکه انتظار انجام نظارت زیادی بر کمپین داشته باشید. اگر به کنترل دستی زیاد علاقه دارید، این نوع کمپین ممکن است برای شما مناسب نباشد.

  • انواع کمپین‌های دیسکاوری

گوگل تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی را در فیدهای کاربران در جی‌میل، یوتیوب و برنامه گوگل‌پلی ایجاد می‌کند.

  • مزایا و معایب: برای کسب‌وکارهایی که به دنبال رشد هستند و هنوز مخاطبان زیادی ندارند، اما کنترل کمی روی مکان‌ها ارائه می‌کنند مفید است.

کمپین‌های محلی تبلیغات گوگل

  • این تبلیغات چه هستند: این آخرین نوع کمپین تبلیغاتی گوگل با عملکرد حداکثر جایگزین شده است. بااین‌حال، اگر یک کمپین محلی قدیمی از قبل در حساب خود دارید، یا هنوز آن را به‌عنوان یک گزینه در هنگام ایجاد یک کمپین جدید می‌بینید، ممکن است تعجب کنید که این کمپین در مورد چیست. خوب، پاسخ این است: نمایه کسب‌وکار گوگل شما.

آخرین مقالات آموزشی گوگل ادز ادستیتو

مهمترین عوامل شکست تبلیغات گوگل قسمت اولوریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل مهمترین عوامل شکست تبلیغات گوگل قسمت دومتاریخچه تبلیغات گوگل
افزایش ctr در تبلیغات گوگل تبلیغات ریمارکتینگ
  • چگونه کار می‌کنند: شما نمایه کسب‌وکار گوگل خود را به‌حساب خود پیوند می‌دهید تا مکان‌های فروشگاه یا خدمات خود را در نقشه گوگل، شبکه جستجو، یوتیوب، جمیل و شبکه نمایش گوگل تبلیغ کنید.

مشابه برخی از دیگر کمپین‌های متقابل، شما کنترل زیادی بر نحوه ظاهر یا نمایش تبلیغات خود ندارید؛ زیرا فقط مستندات را آپلود می‌کنید، بودجه اضافه می‌کنید و چند خط متن را اضافه می‌کنید. گوگل از اطلاعاتی که شما ارائه می‌دهید استفاده می‌کند تا بداند چگونه تبلیغات محلی خود را به بهترین شکل ارائه دهد.

  • برای چه کسانی مناسب هستند: این نوع کمپین تبلیغاتی برای مشاغل محلی توصیه نمی‌شود؛ زیرا تا سال 2023 به‌صورت دستی یا خودکار به کمپین‌های حداکثر کارایی ارتقا می‌یابند. باتوجه‌به بودجه موردنیاز برای کمپین‌های حداکثر کارایی، در عوض توصیه می‌شود یک کمپین خرید موجودی محلی برای تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی، یا یک آگهی خدمات محلی برای مشاغل مبتنی بر خدمات را برای آغاز فعالیت تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

بهترین نوع تبلیغات گوگل برای شما چیست؟

در مورد اینکه کدام کمپین برای نیازهای منحصربه‌فرد شما بهترین است، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. واضح است که اگر نمی‌دانید چه نوع کمپین تبلیغاتی گوگل برای شما بهترین است، مطمئناً چیزهای زیادی برای امتحان کردن دارید. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که کمپین‌های متنوعی برای داشتن یک استراتژی تبلیغات کلیکی جامع داشته باشید.

جمع‌بندی

از امتحان کردن و آزمایش چند نوع از آنها در یک‌زمان نترسید. بااین‌حال، پیشنهاد اصلی ما همچنان می‌تواند در همه انواع کمپین‌هایی که ممکن است امتحان کنید اعمال شود. از اشتباهات تبلیغات کلیکی اجتناب کنید! خودتان را قرق نکنید، اما راه خود را برای ورود به کمپین‌های تبلیغاتی مختلف گوگل با گام‌های کوچک برای نتایج پایدار و پایدار آسان کنید.در مقالات آموزشی گوگل ادز ادستیتو، ما به موضوعات روز دنیا در این زمینه می‌پردازیم تا شما بتوانید با مطالعه آنها، بهترین عملکرد را در کسب‌وکار خود داشته باشید. ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل ادز، می‌تواند به‌عنوان یک کمک ابزار دیجیتال مارکتینگ، با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما باشد تا با کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و از طریق تبلیغات گوگل، بهترین‌ها را برای کسب‌وکار شما به ارمغان آورد. برای راه‌اندازی اولین کمپین تبلیغات گوگل خود، همین حالا با کارشناسان ما در ادستیتو، تماس بگیرید.

دسترسی سریع به مقاله
https://b2n.ir/p97822 https://zaya.io/fm71c
https://rizy.ir/MeIASp http://gg.gg/12oicc

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
قوانین محتوایی در تبلیغات گوگل ادز | راهنمایی برای موفقیت در تبلیغات آنلاین

قوانین محتوایی در تبلیغات گوگل ادز | راهنمایی برای موفقیت در تبلیغات آنلاین

قوانین محتوایی در تبلیغات گوگل ادز شامل چه مواردی هستند؟ در دنیای دیجیتالی امروز، تبلیغات آنلاین به یکی از راهکارهای اصلی بهبود رشد و موفقیت کسب‌وکارها تبدیل شده است. در این راستا، گوگل ادز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین، ابزاری قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش فروش کسب‌وکارها است. بااین‌حال، برای […]

بیشتر بخوانید
ترکیب پروموشن تبلیغات تصویری با پیشنهادهای ویژه گوگل ادز | بهترین راهکارهای موجود

ترکیب پروموشن تبلیغات تصویری با پیشنهادهای ویژه گوگل ادز | بهترین راهکارهای موجود

رشد فروش با ترکیب پروموشن تبلیغات تصویری با پیشنهادهای ویژه گوگل ادز شما می‌توانید با استفاده از پروموشن تبلیغات تصویری کمپین خود را بهتر کنید تا مخاطبان درک بهتری از خدمات و محصولات شما در تبلیغات گوگل پیدا کنند. معمولاً پروموشن تبلیغات تصویری در پایین آگهی ‌نمایش داده می‌شود تا کاربر به‌راحتی آن را مشاهده […]

بیشتر بخوانید
تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش | استفاده از ترفندهای اثبات‌شده

تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش | استفاده از ترفندهای اثبات‌شده

چطور تبلیغات گوگل می‌تواند برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش مؤثر واقع شود؟ هدف اصلی بازاریابی افزایش آگاهی برند است و باید بخشی از فرایند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده را تحت‌تأثیر قرار دهد. هر قدر هم جذابیت محتوا و کمپین‌های خود را افزایش دهید، ولی اگر آگهی شما پیش چشم مخاطبان بیشتری قرار نگیرد، فعالیت‌های بازاریابی […]

بیشتر بخوانید